مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

یادی از کفش طبی

اواسط سال 84 بود که به همراه دوست خوبم آقای الماسی به فکر تدوین جزوه ای برای کفش طبی افتادیم. چند ماهی که کار کردیم، دیدم این جزوه پتانسیل تبدیل شدن به یک کتاب رو داره، برای همین قدم تو راه جدیدی گذاشتیم و با کمک اساتید مجموعه خوبی رو درست کردیم. بعد از پایان کار تازه مشکل اصلی که چاپ کتاب بود معلوم شد. خیلی به این در و اون در زدم ولی نشد(از قضا مشکلات مالی هم اون موقع بیداد می کرد!)بالاخره آبان 85 تونستم کارو به اتمام برسونم و کتاب چاپ شد.

مشکل بعدی توزیع کتاب بود!!!

خودم دست به کار شدم. کتاب رو به انتشارات دانشکده توانبخشی دانشگاه ایران و دانشگاه علوم بهزیستی دادم. بیشتر دلم می خواست کتاب در دسترس بقیه قرار بگیره تا این که سود مالی نصیب من بشه(البته چاپ کتاب برای امثال من اگه ضرر نداشته باشه، سود نداره!!!)

بهرحال چاپ کتاب هم تجربه جدیدی برام بود. به همه دوستان پیشنهاد می کنم اگر به فکر نوشتن و چاپ کتاب افتادین، داشتن یک پشتیبانی قوی مالی رو فراموش نکنین.

"کفش طبی(اصول طراحی و ساخت)"  

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم غ.ق پنج‌شنبه 24 بهمن 1387 ساعت 10:55 ب.ظ http://pezeshki42.blogfa.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
منم خوشحال می شم تبادل لینک کنیم

نسیم غ.ق شنبه 26 بهمن 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://pezeshki42.blogfa.com /

ممنون
منم لینکتون کردم

رفیده پنج‌شنبه 8 اسفند 1387 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام

من شما را لینک کردم
خوشحال میشم اگه شما هم ما رو لینک کنید

http://koodake-estesnaee.blogsky.com

[ بدون نام ] شنبه 21 آبان 1390 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام استاد!
می ترسم تاآخر این وبلاگو بخونم سکته کنم!
چقدر هیجان زده شدم!آخه فعال بودن هم حدی داره!
دیگه نمیدونم چی بگم وبلاگتون حرف نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد