مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

قوانین استاندارد برابر سازی فرصت ها برای معلولین

"قوانین استاندارد برابر سازی فرصت ها برای معلولین"


(مصوب بیستم دسامبر 1993 در مجمع عمومی سازمان ملل متحد)


" قوانین استاندارد برابر سازی فرصت ها برای معلولین "

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا خانم یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://zananegi.mihanblog.com

سلام و درود فراوان بر شما
وبلاگ پر محتوی و فوق العاده شما رو دارم با دقت مطالعه میکنم........خیلی برام جالب.......
با اجازتون لینک میکنم شما رو در وبلاگ زنانگی
امیدوارم شما منو در نوشتن برخی از مقالات در وبلاگ زنانگی یاری بدین..........با تشکر
موفق و سربلند باشید

ساقی جیغ !!! یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

معلولین خیلی زندگی سختی تو ایران دارن !
حالا نمیدونم فقط تو ایران اینجوریه یا کشورای دیگه هم محدودیت دارند !
این کلیپ خواستن توانستن است همون دخترست که دست نداره با اون پسره که پا نداره با هم میرقصنه ؟
اگه اون باشه دارمش .... خیلی جالب و عجیب بود !
من که خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم !
اشکمان را دراورد!
این سایت کودکی که گفتی خیلی بامزه بود ... مرسی واقعن ...
من عاشق بچه هام ...
خیلی دوس دارم راجع بهشون بیشتر بدونم ...

مگه این درس و دانشگاه وقتی واسه آدم میذاره بیام نت !
ممنون که اومدی...

تبسم دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 09:30 ق.ظ http://wo0oj.blogsky.com

سلام!
می شه گفت جوابی ندارم...تلخی و شیرینی نسبیه!حسش نمی کنم که بخوام بگم چرا...
به هر حال ممنون از لطف و نظرتون!
خوشحال می شم بازم به ما سر بزنین!
فعلا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد