مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

توانبخشی بیماران عقب مانده ذهنی

ارائه همکلاس خوبم خانم احمدی با عنوان "توانبخشی بیماران عقب مانده ذهنی":

* توانبخشی بیماران عقب مانده ذهنی *

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 09:16 ب.ظ http://madadkaran-j.blogfa.com

سلام خانمه شیرازی اختراعش مثلایه نفربودکه یه پاش کوتاهتراز اون یکی بود ۳۲سانتبه وسیله این دستگاه کوتاهی پاش بر طرف شد خواهش میکنم اگر ممکنه از استادهای دانشگاه خودت بپرس لطفا باتشکر

سارا خانم چهارشنبه 2 اردیبهشت 1388 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام رفیق
وااااااااااااااااااااااااای
رشته فوقالعاده باحالیه.........ولی راست میگی کار کردن با افرادی که...........
یک زمانی مستاجر یک جانباز از ناحیه پا بودم
این بنده خدا کل شب رو نمیخوابید و ناله میکرد
من از توی پاسیو صداشو میشنیدم...........و میدیدم چقدر زن و بچه هاش بهش توهین میکنن.......
داغ میکردم..........
اینا جونیشونو دادن ...........ولی دیگران نمیفهمن.........بعضی اوقات گریه میکرد و دلش میخواست بمیره.........پاهاش داشتن سیاه میشدن.....خیلی تلاش کردم بهشون کمک کنم.........به خانمش.......دخترش....
ولی اونقدر خانواده داغونی بودند که.............خودشونم نمیخواستن.........
-------------------------------------------
برادرم جراح بود......وقتی دستش تو جنگ از دست داد....
میتونم بگم بخشی از روحشو ازش گرفتن........
ایران زندگی نمیکنه.........و اینبار میگفت اگر بهرام هم ایران نمونده بود بیشتر زنده میموند...........
ولی هرگز من برادرهامو .........اون یکی هم یک پاشو تو جنگ گذاشته.........
ندیدم بنالن..........همیشه فعالیتشونو ادامه دادن.......حتی بهرام که شیمیایی بود......و ریه هاشو به کل از دست داده بود.....
نمیدونم چرا اینا رو برای شما گفتم.........شاید چون.......میخوام بدونی درکت میکنم........کار کردن با افرادی که جوونیشونو تو جنگ گذاشتن چقدر میتونه طاقت فرسا باشه
===========
شبهایی که بهرام از درد به خودش میپیچید...........و به خاطر آسایش خانم و پسرهاش که دردشو نبینن.......خونه شخصیشو جدا کرده بود...........و گهگاهی میرفت تا خانمش از دیدن بدن تیکه تیکش عذاب نکشه..........
ولی چند نفر تو این مملکت قدر این ادمها رو میدونه.......
اکثر جانبازها............یک درد جسمی دارن........هزار تا روحی...........
-----------------------------
سعی کن.........رشته مقطع کارشناسی خودتو هم معرفی کنی...........ایران خیلی نیازمند نیرو متخصص در این رابطه هست............و البته افراد دلسوز
خوش باشی رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد