مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب معلولان

برای حضور بیشتر معلولان در جامعه، در سال جاری، کمک هزینه ایاب و ذهاب به کلیه معلولانی که از خدمات مراکز روزانه استفاده می‌کنند، پرداخت می‌شود.

معاون امور توانبخشی سازمان با بیان این خبر گفت: یکی از علل عدم رغبت خانواده‌ها در استفاده از خدمات مراکز روزانه، مشکل ایاب و ذهاب معلولان است به همین دلیل و با هدف کاهش استفاده از مراکز شبانه‌روزی، معاونت توانبخشی اعتباری را برای تأمین هزینه ایاب و ذهاب معلولان در نظر گرفته است.

کاظم نظم‌ده با اشاره به اینکه این کمک هزینه به ازای هر مددجو ماهانه 15 هزار تومان در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد:در شیوه‌نامه اجرایی پرداخت این کمک هزینه، قرار شده است تا این کمک هزینه مانند مستمری مستقیما به حساب معلولان واریز شود.

وی ادامه داد: واریز این کمک هزینه منوط به حضور معلول در مرکز و استفاده او از خدمات مراکز روزانه است که در این خصوص از راهکارهای نظارتی مثل گرفتن تأییدیه از مرکز و کنترل حضور و غیاب معلول در مرکز استفاده می‌شود.

معاون امور توانبخشی سازمان در خاتمه یادآور شد: امیدواریم در سال جاری و با اتخاذ این سیاست، شاهد کاهش تقاضای معلولان در استفاده از مراکز شبانه‌روزی باشیم.

 


منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا خانم دوشنبه 18 خرداد 1388 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام رفیق
ممنون بابت میلهات
یکم درگیر زندگی شخصی شدم
بدجور گیرم
و مارکوپولو..........
شاید یه وب دیگه باز کنم
ولی باور میکنی نمیدونم واسه چی فیلترم کردن؟؟؟؟؟؟
نه سیاسی بود نه چیز دیگه
هنوز گیجم
ممنون
کارا خوب پیش میره؟؟؟؟؟؟؟
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد