مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

مشاوره توانبخشی

از سری درس های "مشاوره و روانشناسی" معلولین


" مشاوره توانبخشی "

نظرات 7 + ارسال نظر
یه دوست! شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 10:28 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

عشق شنبه 23 خرداد 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

از فروشگاه ما با نازلترین قیمت ها دیدن فرمایید
هرچی بخوای توی فروشگاه ما با قیمت های طلایی پیدا میشه

توریاله یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:31 ق.ظ http://chacmeh.blogfa.com

روز مادر مبارک[گل]

فاطمه یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام در مورد کتابی که گفتید شامل همه گروه ها هست من اهواز زندگی می کنم شماره تماس نداره انتشارات که زنگ بزنم وبفرستن درمورد اسژند تنبلی نکن یه سر به بغال محل بزن خیلی خیلی ممنون

رفیده جمعه 29 خرداد 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://koodake-estesnaee

سلام
مطالب جابی دارینوامیدوارم منم یه روز مثل شما بنویسم
موفق باشید

عبدالرشید جهاندیده جمعه 3 شهریور 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

به نام الله
سلام ازراه اندازی رشته دکتری مشاوره توانبخشی خوشحال شدم ولی ظرفیت ان خیلی کم است

م-ر پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 08:05 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید؛من ارشد مشاوره توانبخشی میخونم ولی رشته کارشناسی من پیراپزشکی بوده؛لطفا اگه میتونید اطلاعاتی درباره بازار کار اون تو دانشگاه یا مراکز مشاوره به من بدید؛ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد