مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

نخستین همایش بین المللی توانبخشی ایران

نخستین همایش بین المللی توانبخشی ایران با حضور مسئولان و کارشناسان داخلی و 30 تن از متخصصان 17 کشور، از چهارم تا هشتم مهرماه در تهران برگزار خواهد شد.

مسعود مرعشیان دبیر اجرایی این همایش روز دوشنبه، ایجاد رابطه ارگانیک بین سازمانهای بین المللی آموزشی و پژوهشی و اجرای طرح های مشترک در کشورهای نیازمند را از مهم ترین اهداف این گردهمایی عنوان کرد.

رییس مرکز جامع توانبخشی هلال احمر با اشاره به اینکه این همایش با مشارکت معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و کمیته بین المللی صلیب سرخ در زمینه توانبخشی فیزیکی برگزار می شود، افزود: ترویج خدمات توانبخشی جسمی، حرکتی با استفاده از تجارب و تخصص هر دو جمعیت هلال احمر و صلیب سرح از دیگر اهداف همایش توانبخشی در ایران است.

مرعشیان ادامه داد: این همایش در پنج محور معلولیت، توانبخشی (مفاهم و ارتباط درمانهای مختلف)، ظرفیت سازی و آموزش، مدیریت فعالیت توانبخشی جسمی، حرکتی و توانبخشی در کشورهای افغانستان و عراق اجرا خواهد شد.

مرعشیان اضافه کرد: برگزاری کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان و برپایی نمایشگاهی از دستاورهای توانبخشی و جمعیت هلال احمر از برنامه های حاشیه ای این همایش خواهد بود.

وی گفت: میهمانان داخلی این همایش مدیران توانبخشی کشور در بهزیستی یا بنیاد جانبازان بوده و شرکت کنندگان خارجی نیز روسای سازمانهای بین المللی یا مسوولان توانبخشی کشورهای دیگر هستند.  

 

منبع : سایت سازمان بهزیستی

نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجوی مدیریت توانبخشی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام
خیلی خوبه که شما اطلاع رسانی می کنید ولی یک کم دیر بود و امکان برنامه ریزی برای آمدن به این همایش برای شهرستانی ها میسر نشد.

فاطمه پرویزی شنبه 4 مهر 1388 ساعت 11:54 ق.ظ http://fafapa.blogfa.com

ممنون از دعوتتون به تبادل لینک

نجف ژور شنبه 4 مهر 1388 ساعت 02:13 ب.ظ http://najafpoor.blogfa.com

سلام آقا وحید
شماکه این همه لینک های وب راگذاشتیدلینک ماروهم میذاشتین .پرسیدن نداشت.صاحب اجازه اید.ضمناشماروهم لینکیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد