مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

مدیریت منابع مالی

ارائه همکلاس خوبم خانم شریفی با عنوان "مدیریت منابع مالی"


" مدیریت منابع مالی "

نظرات 3 + ارسال نظر
۱ سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

دموکراسی میگوید: رفیق حرفت را خودت بزن نانت را من می خورم!
مارکسیسم میگوید: نانت را خودت بخور حرفت را من میزنم!
فاشیسم میگوید: نانت را من میخورم،حرفت را هم من میزنم،تو فقط برای من کف بزن!
اسلام حقیقی میگوید: نانت را خودت بخور،حرفت را هم خودت بزن،من برای اینم که به حق برسی!


اسلام دروغین میگوید: تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن...اما حرفی که ما میگوییم

www.shahrah.blogsky.com

اسماعیل چهارشنبه 30 دی 1388 ساعت 06:40 ب.ظ http://balookhani.blogfa.com

سلام .وقت بخیر

دوست عزیز متوجه نشدم کی ؟؟ وکجا ...موفق باشید ..

رفیده شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 10:39 ق.ظ http://koodake-estesnaee

تولد یک ساگیت مبارک البته معذرت که دیر گفتم

امیدوارم همچون گذشته پربار بشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد