مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

منابع کارشناسی ارشد کاردرمانی

منابع کارشناسی ارشد کاردرمانی


Joint Structure & Function- Norkin 2006

O.T. Practice skills for physical dysfunction pedretti, L.W. 2006
O.T . for children – case – smith , J. 2005
Psychosocial O.T., cara, E, 2005

خلاصه روانپزشکی کاپلان سادوک، انتشارات ارجمند، 1387

روانشناسی هیلگارد، انتشارات ارجمند، 1387. فصول 2-8، 11-14، 16-18

نظرات 3 + ارسال نظر
اصفهانوب پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 07:05 ب.ظ http://esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .
http://esfahanweb.com

وب سایت گفتاردرمانان ایران پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://iranslp.com

سلام همکار گرامی
وب سایت گفتاردرمانان ایران افتتاح شد
همکار گرامی این وب سایت در جهت تهیه مرجعی برای مقالات و مطالب گفتاردرمانی درست شد
گفتاردرمانان گرامی می توانند با عضویت در این وب سایت بعد از یک هفته بعنوان نویسنده مقالات خود را به این وب سایت ارسال نمایند.
دانش من + دانش تو = دانش ما
منتظرتان هستیم

آبی دریا دوشنبه 20 اردیبهشت 1389 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام میشه منابع ارشد روانشناسی بالینی هم بذارید؟ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد