مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

نهضت تامین مسکن معلولان و مددجویان

ثبت نام در طرح تامین مسکن معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی کشور آغاز شد.

متقاضیان شرکت در این طرح می توانند پس از اطمینان از واجد شرایط بودن (با مطالعه راهنمای شرکت در این طرح) برای ثبت نام به صفحه مربوط به ثبت نام به آدرس زیر مراجعه کنند.


http://maskan.behzisti.net


تصویر روز (نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان بهزیستی)

در راستای اجرای آیین نامه تامین مسکن معلولین مصوب هیات محترم وزیران به شماره 255756/ت 44169 هـ مورخ 88/12/22 و همچنین توافقنامه نهضت تامین مسکن مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار منعقده فی مابین وزارت محترم وزارت رفاه و تامین اجتماعی، وزارت مسکن و شهرسازی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر احداث و واگذاری سالانه 60 هزار واحد مسکونی ویژه معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، دستور العمل اجرایی ثبت نام و فرآیند اولویت بندی متقاضیان فاقد مسکن مصوب جلسه مورخ 1389/3/4 ستاد مسکن مددجویان سازمان در آستانه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام ا... علیها) ابلاغ شد.

لازم به ذکر است آن دسته از معلولین فاقد مسکن که تاکنون اقدام به تشکیل پرونده در سازمان بهزیستی نکرده اند و اطلاعات آنان در بانک اطلاعات سازمان بهزیستی ثبت نشده است، می توانند با مراجعه به مراکز بهزیستی محل سکونت ابتدا نسبت به تشکیل پرونده معلولیت اقدام نمایند.

تشکیل پرونده و ثبت در بانک اطلاعاتی سازمان به منزله ثبت درخواست بهره مندی از تسهیلات طرح نهضت تامین مسکن نیز خواهد بود. بدیهی است تشکیل پرونده معلولیت به منزله تعهد سازمان به ارایه سایر خدمات بهزیستی نیست.

ثبت نام معلولان و مددجویان در این طرح به منزله تعهد سازمان برای تأمین مسکن آنان نمی باشد بلکه پس از اولویت بندی، بر اساس امتیازات کسب شده و ظرفیت های موجود، سازمان اقدام به تأمین مسکن برای جامعه هدف می نماید.

معلولین و مددجویان محترم می توانند بعد از تاریخ 30 تیرماه 1389 با مراجعه به سامانه ثبت نام مسکن و وارد کردن مجدد اطلاعات، امتیاز و اولویتی را که در طرح مذکور کسب نموده اند، مشاهده نمایند.

اولویت و امتیاز فرد بر اساس داده های ثبت شده در پرونده که مورد تایید مراجعه کننده قرار گرفته، به صورت اتوماتیک و توسط نرم افزار تعیین می شود.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین محمد ی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 06:28 ب.ظ

شنا سه و ر مز عبو ر می خو اهم

حسین محمد ی جمعه 11 تیر 1389 ساعت 06:33 ب.ظ

ا ز استا ن بو شهر شهر ستا ن دشتی شنا سه و ر مز عبو ر ند ا ر م

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد