مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

منابع کارشناسی ارشد شنوایی سنجی

منابع کارشناسی ارشد شنوایی سنجی


۱. آناتومی و فیزیولوژی شنوایی و تعادل:

- Clark WW, ohlemiller . KK. Anatomy and physiolgy of hearing for audiologists.Singular,1st
edition, 2007.

- Scot-Brown WG, kerr AG, groves J. scott browns otolaryngology. Butterworth-Heinemann Ltd;5th Rev Ed edition , 1988. chapter 4.


۲. شنوایی سنجی تشخیصی:

- Katz J. Handbook of clinical audiology . lippincott Williams& wilkins. 6 Rev Ed edition, 2009.

- Roeser RJ. Valente M, Hosford-Dunn H. Audiology: Diagnosis . Thieme Medical publisher;
2nd edition , 2007.


۳. شنوایی سنجی توانبخشی:

- Dillon H. Hearing Aids . Thieme Medical publisher., 2001.

- Tye-Murray N. foundation of Aural Rehabilitation . singular publication 2004.

- Katz . J. Handbook of clinical Audiology . lippincott williams & wilkins, 6 Rev Ed edition, 2009.


۴. شنوایی سنجی کودکان:

- Northren JL, Downs MP. Hearing in children Lippincott williams & wilkins. 5th edition 2002.

نظرات 6 + ارسال نظر
Manijeh جمعه 11 تیر 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
همکار عزیز، وبلاگ خوب، زیبا و ارزشمندی دارید. شما را به وبلاگ عشق من ایران با مقاله کشور سوسیالیستی کره شمالی، جهنم روی زمین، به روز گردیده شده دعوت می کنم0 از نقدهای خوبتان دریغ نورزید با تشکر منیژه اسکوئی


[ بدون نام ] دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://madadkaran-j.blogfa.com

سلام خوبید دفاعیه کردید من همچنان به شما حسودیم میشه شوخی کردم

فاطمه پرویزی دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 10:23 ق.ظ http://fafapa.blogfa.com

سلام

خوب هستید؟

میشه منابع دکتری کاردرمانی بنویسید؟

ممنون

ح دوشنبه 14 تیر 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام آقای راشدی
امیدوارم حالتون خوب باشه
من نیاز به پروتز زیبایی انگشت شست دارم و فقط زیبایی پروتز برام مهمه (و نه عملکرد و حرکت). امانمیدونم کجا باید مراجعه کنم که بهترین نتیجه رو بگیرم؟ آیا در سطح تهران کلینیک تخصصی پروتزهای زیبایی دست داریم؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
دو تا کلینیک میشناسم که پروتز زیبایی هم کار می کننن
میلتون رو برام بزارین تا ادرسشو براتون بنویسم
موفق باشید

alireza شنبه 7 مرداد 1391 ساعت 08:49 ق.ظ

سلام اقای راشدی
امیدوارم حالتون خوب باشه
یه سوالی ازتون داشتم
میشه بگید واسه ارشد شنوایی باید چه کتاب زبانی رو بخونیم
مرسی

سنا چهارشنبه 4 بهمن 1391 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
من دانشجوی کارشناسی میکروبیولوژی هستم برای کارشناسی ارشد میتونم توی این رشته شرکت کنم؟
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد