مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

دومین همایش سراسری آشنایی با سندرم داون

دومین همایش سراسری آشنایی با سندرم داون، 9 الی 11 آذرماه توسط معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، مرکز تحقیقاتی توانبخشی اعصاب اطفال، کانون خیریه سندروم داون و تعیین کننده های اجتماعی سلامت برگزار خواهد گردید.


مهلت ارسال مقالات: 1 آبان


دبیرخانه همایش: تهران، اوین، بلوار دانشجو، انتهای بن بست کودکیار، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، مرکز تحقیقات توانبخشی اعصاب اطفال

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 30 شهریور 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام واقعا خوشحال شدم حتی بیشتر از زمانی که نمره خودم رو بعد از اون دفاع مسخره که برا ی کارشناسی داشتم دیگه حسودیم داره میشهاسپند یادت نره راستی اگه همایشی کنفرانسی که این موضوع بهش مربوط بود خبرم کن نگرش مردم نسبت به معلولین جسمی امسال کدوم دانشگاه استاد میشی دیگه میشه گفت بهتون استاد پس ممنون استاد

امید چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 08:07 ب.ظ

سلام آقای راشدی
واقعا اطلاع رسانی وبلاگتون خیلی خوبه به خصوص اینکه بیشتر حول محور دانشگاه خودمون هست با اجازتون اخبار سمینارها و کتب مفید تون رو در وب کلاسمون استفاده میکنم به امید اینکه برای بچه ها مفید باشه
بازم تشکر

امید چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://ot17uswr.blogfa.com/

سلام
دوباره خسته نباشید
آقای راشدی ببخشید که قبلا اجازه نگرفته بودم
میخواستم درخواست کنم ازتون
که کتاب هایی که تو وبتون از دانشگاه خودمون فایل دانلودش هست و برای ما هم مفید با ذکر نامتون تو وب کلاسمون استفاده کنیم
بچه های کلاس استقبال خوبی داشتن
مرسی
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد