مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

دریافت پاداش مادام‌العمر برای کاروان محرم

سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به کسب مدال از سوی ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پاراآسیایی گوانگجو گفت: تمامی ورزشکاران حاضر در این مسابقات از پاداش مادام‌العمر بهره خواهند برد.

احمد اسفند‌یاری در حاشیه استقبال از کاروان ورزشکاران معلول و جانباز بازی‌های پاراآسیایی گوانگجو که امروز در فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه بیش از 150 نفر از اعضای کاروان ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی از معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی بودند که از این بابت خوشحال و خرسندیم که توانسته‌اند برای نظام جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرین باشند.

وی تصریح کرد: این موفقیت ورزشکاران در بازی‌های پاراآسیایی به نوعی توان معلولان را معرفی می‌کند چرا که آنها با کسب مدال‌های رنگارنگ ثابت کردند که در واقع معلولیت، محدودیت نیست ضمن اینکه آنها می‌توانند الگوی مناسبی برای افراد معلول دیگر و حتی افراد سالم جامعه باشند.

اسفند‌یاری ادامه داد: سازمان بهزیستی به دنبال اجرای طرح توانمند‌سازی معلولان در بخش‌های مختلف به ویژه ورزش آنهاست که در این بین، برخی از این برنامه‌ها در حال اجراست و برخی نیز در آینده اجرا خواهد شد.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور به تعامل و همکاری با فدراسیون‌های مختلف جانبازان اشاره کرد و گفت: نتیجه این تعاملات و همکاری‌ها، کسب مقام چهارمی در آسیا بود که از این به بعد نیز باید با سعی و تلاش مستمر به جایگاه بالاتری بیندیشیم.

وی به توسعه ورزش همگانی معلولان در آینده اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌های جدید سازمان بهزیستی، گسترش ورزش همگانی معلولان است که امیدواریم معلولان در مسابقات بین‌المللی آینده مدال‌های بیشتری را در این خصوص کسب کنند.

اسفند‌یاری اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی برای تقویت ورزش معلولان، احداث سالن‌های ورزشی ویژه معلولان است که به طور جدی در دستور کار بهزیستی قرار دارد ضمن اینکه همزمان با دهه فجر یکی از بزرگترین پروژه‌های ویژه معلولان در جنوب کشور افتتاح خواهد شد.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: با توجه به وعده قبلی سازمان بهزیستی، تمامی ورزشکاران معلول و جانباز اعزامی به مسابقات پاراآسیایی گوانگجو به همراه یک نفر با هزینه سازمان بهزیستی به عتبات عالیات مشرف می‌شوند ضمن اینکه جوایز ویژه‌ای هم برای مدال‌آوران در نظر گرفته شده است.

وی در پایان تأکید کرد: معلولان و جانبازانی که در این مسابقات مدال کسب کردند، جهت دریافت تسهیلات مسکن و ازدواج از سوی سازمان بهزیستی در اولویت قرار دارند.

در پایان این مراسم از سوی مردم و مسئولان حاضر در فرودگاه، از رئیس فدراسیون جانبازان تجلیل و قدردانی شد.


منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد