مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

راه اندازی اولین مرکز آموزشی علمی- کاربردی ویژه معلولان

با اعلام ستاد هماهنگی و نظارت بر مراکز آموزش علمی - کاربردی بهزیستی کشور، اولین مرکز ویژه معلولان در مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد راه اندازی شد.

این مجتمع که پیش از این، آموزش منجر به اشتغال معلولان جسمی- حرکتی را در دستور کار خود داشته است از این پس در سه رشته حسابداری گرایش مالی، نرم افزار کامپیوتر و گرافیک در مقطع کاردانی دانشجو می‌پذیرد.

مدیر عامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با تاکید بر برنامه چهارم توسعه در خصوص توسعه مشارکت بخش غیردولتی در ارائه خدمات از جمله خدمات آموزشی، گفت: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد قصد دارد با راه اندازی این مرکز در راستای آموزش معلولان در سطوح عالی گامی عملی بردارد.

بابک یکتاپرست با اشاره به تاسیس مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در سال 1363 با هدف آموزش منجر به اشتغال معلولان جسمی - حرکتی، اظهارکرد: تاکنون بیش از پنج هزار نفر از سنین 14 الی 30 سال در مراکز چهارده گانه رعد آموزش دیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات آموزشی رعد مطابق با استانداردهای سازمان های فنی- حرفه‌ای و بهزیستی طراحی و ارائه شده و نهادهای نظارتی بر رعایت این ضوابط نظارت کامل دارند.

یکتاپرست اعطای مجوز راه اندازی مرکز آموزشی علمی- کاربردی از سوی دانشگاه جامع علمی- کاربردی را تأیید کننده همین موضوع دانست.

شایان ذکر است، توان یابان علاقه مند به تحصیل در سه رشته حسابداری گرایش مالی، نرم افزار کامپیوتر و گرافیک می‌توانند با تهیه دفترچه ثبت نام از مراکز پستی از امروز 20 لغایت 26 بهمن ماه به مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد مراجعه کنند.
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 07:58 ب.ظ http://madadkaran-j.blogfa.com

سلام خوبید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد