مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

اعتبار ویژه برای اجرایی شدن قانون حمایت از حقوق معلولان

سرپرست سازمان بهزیستی کشور، گفت: اعتبار ویژه‌ای برای اجرایی شدن قانون حمایت از حقوق معلولان در نظر گرفته شده است. احمد اسفندیاری ضمن اعلام این خبر، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتبار ویژه ای را در بودجه سال 90 برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در نظر گرفتند.

وی در ادامه با اشاره به این که این بودجه موجب بهبود وضعیت معلولان خواهد شد، تصریح کرد: همه دستگاه ها موظف هستند گزارش عملکرد خود را از روند اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان به این سازمان ارائه دهند تا پس از بررسی نتایج اقدامات آنها به دولت ارسال شود.

اسفندیاری راه اندازی ستاد اشتغال و مسکن در بهزیستی را 2 عامل اساسی برای بهبود شرایط زندگی معلولان و مددجویان ذکر کرد و اظهار کرد: با توجه به این که عمده‌ترین مشکل جامعه هدف ما تأمین مسکن و اشتغال است، رویکرد ما در سازمان بهزیستی، رفع این نیازمندی های اساسی است.

وی همچنین از ادامه ارائه تسهیلات ازدواج به معلولان در سال جاری خبر داد و گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته با پرداخت کمک هزینه ازدواج به معلولان و برگزاری دوره های آموزشی برای استمرار و تقویت بنیان خانواده معلولان، در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی ازدواج این افراد تلاش خواهیم کرد.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد