مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

درمان و توانبخشی در سندرم داون

کتاب درمان و توانبخشی در سندرم داون


" دانلود "


فرمان پذیری ویلچر از حرکات زبان

جمعی از محققین پزشکی دانشگاه Northwestern دریافتند که با کمک گرفتن از حرکات زبان، می توانند به فرد معلول در حرکت دادن ویلچر در جهات مختلف کمک کنند.


ادامه مطلب ...

پوشش بیمه پایه و مکمل برای بیماران روانی

مدیرکل توانبخشی اجتماعی و امور مراقبتی سازمان بهزیستی، هزینه‌های دارو و درمان بیماران روانی را بسیار بالا دانست و افزود: در چهار سال گذشته این بیماران علاوه بر بیمه خدمات پایه، زیر پوشش خدمات بیمه مکمل هم قرار گرفتند.

ادامه مطلب ...

کارگاه آموزشی ساخت ارتوز میلواکی

در ادامه برگزاری سمینار ناهنجاری‌های ستون فقرات توسط انجمن علمی ارتوز و پروتز ایران، کارگاه آموزشی ساخت ارتوز میلواکی برای فارغ‌التحصیلان رشته ارتوز و پروتز با همکاری گروه ارتوز و پروتز دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار می‌گردد.

اطلاعات بیشتر

ثبت نام

AWT IMAGE

هوش

وقتی افراد باهوش تر از خود را به کار می گیرید، ثابت می کنید که از آنان باهوش تر هستید


When you hire people that are smarter than you are, you prove you are smarter than they are


گرنت

حل مشکل مسکن معلولین تا پایان سال 91

قائم مقام سازمان بهزیستی کشور، گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، پیش بینی می‌شود تا پایان سال 91، دیگر مددجو معلول متقاضی مسکن نداشته باشیم. حسین بدخشان با اعلام این خبر، افزود: با حضور و مشارکت مردم و خیرین سرعت خدمت رسانی به مددجویان و معلولان افزایش خواهد یافت.

ادامه مطلب ...

پیشگیری از مشکلات پزشکی ثانویه پس از آسیب نخاعی

مشکلات یا عوارض ثانویه، از جمله مسائل پزشکی هستند که پس ازیک ضایعه نخاعی (SCI) پدید می آیند. بسیاری از این مشکلات پزشکی که در پی یک ضایعه نخاعی بروز می نمایند، قابل پیشگیری و برخی دیگر از مشکلات پزشکی شایع، شامل: مشکلات روده و مثانه، مشکلات تنفسی و پوست، قابل تقلیل می باشند.

ادامه مطلب ...

ناتوانی و توسعه بین الملل

کتاب ناتوانی و توسعه بین الملل


" دانلود "



ارتباط

مثل یک خردمند فکر کنید اما با زبان مردم با آنها ارتباط برقرار کنید


Think like a wise man but communicate in the language of the people


ویلیام باتلر

توانمندی

Huang Guofu در سن چهار سالگی در یک سانحه دو دست خود را از دست داد. ولی این باعث نشد تا اهداف و رویاهای خود را به فراموشی بسپارد. او در ۱۸ سالگی با فروش نقاشی هایش عهده دار مخارج خانواده اش بوده و در حال حاضر در سن ۴۱ سالگی معاون مدیر موزه هنری چونگکینگ چین می باشد.

ادامه مطلب ...

بیست توصیه برای افراد دچار آسیب نخاعی

هرگز دو انسان قطع نخاعی را نمی یابید، که مشکلات شان دقیقا عین هم باشد. ولی بیشتر مشکلات جسمی و روحی این عزیزان با هم مشترک است. به عنوان فردی که چندین سال است بر اثر اصابت ترکش خمپاره دچار ضایعه نخاعی از ناحیه ی گردن شده است، تجربیاتی کسب کرده ام که فکر می کنم، بیان آن برای دوستان نخاعی مثمر ثمر باشد.


...


ادامه مطلب ...

همایش فرهنگی ورزشی افراد دارای معلولیت

مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد با همکاری انجمن باور، جمعیت ناشنوایان، کانون معلولان منطقه دو، اداره سلامت و اداره ورزش معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، روز جمعه ششم خرداد ماه با هدف ارائه توانمندی های افراد دارای معلولیت و درخواست برابری فرصت ها، مناسب سازی فضای شهری و ... همایش فرهنگی ورزشی افراد دارای معلولیت را برگزار خواهد کرد.