مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

توانمندسازی؛ اصل اساسی فعالیت‌های سازمان بهزیستی

سرپرست سازمان بهزیستی، گفت: توانمندسازی اصل اساسی فعالیت‌ها در خانواده بزرگ بهزیستی است.

احمد اسفندیاری در ضیافت مهر سازمان بهزیستی که با حضور نخبگان و فرهیختگان این سازمان برگزار شد با اشاره به اینکه منشور کاری سازمان بهزیستی از سوی وزارت کار، تعاون و رفاه و تامین اجتماعی ابلاغ شده است، اظهار کرد: برنامه‌های عملیاتی سازمان بهزیستی براساس این منشور تدوین شده است.

وی افزود: دکتر فیاض بخش ـ بنیانگذار سازمان بهزیستی ـ مهمترین هدف سازمان بهزیستی را توانمند‌سازی عنوان کرد واین موضوع اصل اساسی برای خانواده بزرگ بهزیستی است و توجه به نخبگان و ورزشکاران در جامعه هدف بهزیستی به همین منظور انجام می‌شود.

سرپرست سازمان بهزیستی با بیان اینکه اگر نیمی از هزینه‌هایی را که در هر یک از رشته‌های ورزشی هزینه می‌شود در اختیار سازمان بهزیستی بگذارند تعهد می‌دهم معلولان رتبه نخست جهانی را کسب کنند، خاطرنشان کرد: معلولان ورزشکار با حداقل امکانات در سطح جهانی بهترین رتبه‌ها را کسب می‌کنند. آنان در فضاهای زندگی می‌کنند که کمتر از 15 درصد آنها قابل استفاده و مناسب‌سازی شده است و علی‌رغم این امر مدال‌های رنگارنگ کسب می‌کنند.

به گفته وی تئاتر معلولان هم بسیار موفق عمل کرده است و حتی کارشناسان تئاتر اعلام کرده‌اند مگر اینکه تئاتر معلولان، تئاترِ معلول کشور را نجات دهد.

در این مراسم همچنین از 9 نفر از نخبگان، فرهیختگان و قهرمانان ملی سازمان بهزیستی تقدیر شد.



منبع:‌ سایت سازمان بهزیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد