مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

ایجاد زنگ اختصاصی ورزش معلولان در مدارس

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و رئیس کمیته ملی پارالمپیک ایران امروز در نشستی با رسانه‌ها به تشریح برنامه‌های روز ملی پارالمپیک که قرار است ۲۴ مهرماه در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود، پرداخت.

رئیس فدراسیون وررزش‌های جانبازان و معلولان و رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: با هماهنگی و همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، زنگ اختصاصی ورزش معلولان در مدارس ایجاد می‌شود.

وی در بخشی از سخنان خود به ایجاد زنگ اختصاصی ورزش معلولان در مدارس اشاره کرد و اظهار داشت: دنبال این هستیم که با هماهنگی و همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی، زنگ اختصاصی ورزش معلولان در مدارس ایجاد شود.

خسروی‌نیا اضافه کرد: در تلاش هستیم اطلاعاتی در مورد ورزش پارالمپیک در کتاب‌های درسی قرار داده شود تا دانش‌آموزان معلول و غیرمعلول و خانواده‌های آنها بیشتر با ورزش پارالمپیک آشنا شوند و باعث شود این قشر از جامعه و اطرافیان آنها بیشتر با ورزش سرو کار داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با برگزاری چنین مراسمی و بزرگنمایی و مشارکت در آن توسط مردم کمک خوبی به قشر معلول جامعه کنیم و نشان دهیم معلولیت محدودیت نیست.



منبع: انجمن معلولین ضایعه نخاعی استان تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد