مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

سیاست بهزیستی توانمندسازی معلولان است

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی گفت: قرار نیست بهزیستی تمام هزینه‌های معلولان را تأمین کند، ضمن اینکه سیاست بهزیستی توانمندسازی معلولان است.
"یحیی سخنگویی" با اشاره به اینکه قانون جامع حمایت از معلولان چنانچه صحیح اجرا شود می‌تواند برای معلولان مفید باشد، اظهار کرد: متأسفانه این قانون طی 7 سال گذشته به طور مقطعی و بدون همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها اجرا شده است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی با نظر نمایندگان مجلس موافق است و از بازنگری در قانون جامع حمایت از معلولان استقبال می‌کند، چراکه بازنگری در این قانون لازم است.
 
"سخنگویی" افزود: عدم تأمین اعتبار کافی جهت اجرای قانون جامع حمایت از معلولان یکی از مشکلات اجرای این قانون بوده که امیدواریم موانع فعلی برطرف شود.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید مستمری فعلی معلولان پاسخگویی مشکلاتشان نیست، گفت: قرار نیست که بهزیستی تمام هزینه‌های معلولان را تأمین کند ضمن اینکه سیاست بهزیستی توانمندسازی معلولان است.
 
"سخنگویی" افزود: در حال حاضر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی به قانون 3 درصد استخدام معلولان توجه نمی‌کنند که در این زمینه مشکلاتی را برای معلولان فراهم کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد