مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

سه سالگی!

سلام


امروز 16 دی 1390 این وبلاگ سه ساله شد


خوشحالم در طی این سه سال با بیش از 450 پست در کنار شما بودم


تا به حال حدود 218000 نفر از 41 کشور دنیا از این وبلاگ بازدید کرده اند



موفق و سربلند باشید


وحید راشدی

نظرات 6 + ارسال نظر
راشدی جمعه 16 دی 1390 ساعت 06:46 ب.ظ



یک سال دیگر هم از عمر ما کم شد و به سن نوشته هایت اضافه شد.
من، اما باز هم برای رسیدن یک شب زمستانی دیگر دعا می کنم که در آن سی سالگی نوشته هایت را جشن بگیریم.



.

سجاد بیات شنبه 17 دی 1390 ساعت 04:26 ب.ظ http://op87.blogfa.com

با سلام و خسته نباشید
مبارک باشه

سڀاس

نگار یکشنبه 18 دی 1390 ساعت 11:22 ب.ظ http:// nagar.blogfa.com

سلام تولد وبلاگتون مبارک الهی صد ساله بشه و همیشه موفق منتظر حضور گرمتون هستم

ممنونم

فرهادی جمعه 23 دی 1390 ساعت 07:12 ب.ظ

سلام
به شما تبریک میگم با اینهمه اراده و شوق
برای موفقیت شما دعا میکنم

سڀاسگزارم

شادی پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:49 ق.ظ

سلام استاد عزیز
سومین سال وبلاگتونو تبریک میگم امیدوارم که روز به روز وبلاگتون پیشرفت کنه...
سر سبز باشید

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

یه کم دیر تبریک میگم آخه بعد عمری دوباره اومدم تو وبلاگتون.تولدش مبارک.ایشاالله عروسیش!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد