مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

پرداخت عیدی معلولان

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی به معلولان خبر داد و گفت: امسال مبلغ ۴۵ هزار تومان به عنوان عیدی به معلولان همراه با مستمری اسفندماه پرداخت می‌شود.

"یحیی سخنگویی" با اشاره به اینکه هر ساله سازمان بهزیستی در آستانه سال نو عیدی را به جامعه هدف خود و از جمله معلولان پرداخت می‌کند، اظهار کرد: امسال نیز این عیدی در اسفندماه همراه با مستمری این ماه پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 260 هزار خانوار معلول تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از خدمات این سازمان استفاده می‌کند.

وی افزود: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار معلول در سراسر کشور از خدمات متنوع بهزیستی استفاده می‌کنند.

"سخنگویی" گفت: پرداخت هزینه‌های توانبخشی، درمان و همچنین پرداخت مستمری از جمله برنامه‌هایی است که سازمان بهزیستی در طول سال به معلولان ارائه می‌کند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر مبلغ ۴۵ هزار تومان به عنوان مستمری به معلولان تحت پوشش پرداخت می‌شود ضمن اینکه تمامی معلولان از این مستمری استفاده نمی‌کنند.

وی افزود: توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی از جمله برنامه‌های این سازمان بوده به طوری که معلولان نیز در این بخش از خدمات مختلف سازمان استفاده می‌کنند.

"سخنگویی" خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده سالانه تعداد قابل توجهی از معلولان توانمند و مستقل می‌شوند ضمن اینکه امسال نیز تعدادی از معلولان شاغل شدند.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار دوشنبه 8 اسفند 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://partoreh.com

سلام آقا تا اونجا که ما خبر دادیم خبری نیست جز سرکاری البته امیدوارم صحت داشته باشه و حداقل هزینه یه پفک نمکی بهشون داده بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد