مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

بهار

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام سال نو و آغاز بهار طبیعت را تبریک میگم زندگی شادی در کنار خانواده داشته باشید انشاا..مرسی بابت همه ی لطفی که داشتید.خوشحال میشم به من سربزنید داشتن دوستانی مثل شما مایه ی افتخاره

نجاتی جمعه 4 فروردین 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

بر چهره ی گل نسیم نوروز خوش است

بر طرف چمن روی دل افروز خوش است

از دی که گذشت هر چه بگویی خوش نیست

خوش باش ومگو ز دی که امروزخوش است

شعر از خیام

ایام به کام

parande شنبه 5 فروردین 1391 ساعت 07:49 ب.ظ

دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یاکریم خانه می ریزد،چه بخشنده خدای عاشقی دارم،که می خواند مرا با آنکه می داند گنه کارم
دلم گرم است،می دانم بدون او تنهای تنهایم
‏*برایت من خدا را آرزو دارم*
به امید رسیدن صدمین بهار زندگیتان*
یاعلی*

مینا آروانه یکشنبه 6 فروردین 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://www.arvaneh.blogfa.com

سلام
سال نو شما هم مبارک آقای راشدی عزیز .
خیلی ممنون از حضورتان.
انشاء الله سال خیلی خوبی داشته باشید . به امید موفقیت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد