مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

Mallet Toes

بسیاری بیماری ها می تواند مفاصل انگشتان را تحت تأثیر قرار داده و سبب درد و جلوگیری از انجام وظیفه آن ها شود. Mallet Toes هنگامی رخ می دهد که مفصل انتهایی انگشتان نتواند صاف شود.



گسترش Mallet Toes عموماً به وسیله عدم تعادل و ناهماهنگی استخوان و عضله است. این عدم تعادل و ناهماهنگی بیشتر در افرادی که زندگی فعالی دارند صدق می کند. برای مثال افرادی که دائماً برروی پاهایشان ایستاده اند یا در فعالیت های ورزشی شرکت می کنند.


آرتریت نیز می تواند منجر به بسیاری از تغییر شکل های ناحیه جلوی پا مانند  Mallet Toes شود. پوشیدن کفش نامناسب و محدود کننده برای یک دوره طولانی می تواند ناراحتی و فشار ناشی از Mallet Toes را نیز تشدید کند و اصطکاک زیاد آن سبب درد و گسترش میخچه شود.


بروز هر مشکلی در ناحیه جلوی پا که باعث درد یا ناراحتی شود باید تحت مراقبت قرار گیرد. نادیده گرفتن نشانه ها می تواند منجر به بدتر شدن وضعیت شده و احتمال آسیب به بافت ها و عفونت را افزایش دهد. درمان محافظه کارانه Mallet Toes با تطبیق تغییر شکل شروع می شود و هدف آن تسکین فشار، کاهش اصطکاک و انتقال نیرو از مناطق حساس است.


کفش هایی با باکس انگشت بلند و عریض برای افرادی که تغییر شکل های ناحیه جلوی پا را تحمل می کنند توصیه می شود، این کار از گسترش بیشتر تحریک در ناحیه انگشتان جلوگیری می کند. دیگر درمان های محافظه کارانه شامل حمایت آن ناحیه توسط ژل حمایت کننده انگشتان و کلاهک ژلی است. ژل های حمایت کننده بدون ایجاد خشکی در پوست باعث رفع شکایت از بیماری شده و ایجاد راحتی می کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
موسوی یکشنبه 20 فروردین 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://madadkaran-j.blogfa.com

سلام امیدوارم که خوب باشید شما در زمینه اسید پاشی مقاله دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد