مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

صدور کارت بیمه تکمیلی ویژه معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ ویژه معلولان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود این طرح پس از عقد قرار داد با مسئولان آتیه سازان حافظ از ابتدا ی خرداد عملیاتی شود.

همایون هاشمی با اشاره به آخرین وضعیت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ معلولان اظهار داشت: در سال گذشته با تلاش‌های بسیار ، صندوق بیمه‌ای در سازمان ایجاد شد که توانست تا حدود زیادی از مشکلات حوزه درمان معلولان را بر طرف کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته اعتبارات خوبی برای صندوق بیمه‌ای پیش بینی شد که با گزارشات به‌دست آمده معلولان از این طرح رضایت داشتند.

هاشمی بیان داشت: امسال نیز به دو شیوه بحت درمانی معلولان و حمایت از آنها را پیگیری خواهیم کرد و در همین زمینه به‌زودی مسئولان حوزه ‌درمان بهزیستی با مسئولان شرکت‌ ‌آتیه سازان حافظ قرار داد جدیدی را امضاء خواهند کرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد: در سال جاری بنا داریم قرار داد 500 هزار معلول را با شرکت آتیه سازان حافظ به امضاء برسانیم تا این افراد بتوانند از خدمات این شرکت استفاده کنند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده برای ارائه خدمات بیشتر به بیمه شدگان قرار است شرکت آتیه سازان حافظ از ظرفیت پرسنل و مددکاران سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات بیشتر به معلولان استفاده کند.

هاشمی اظهار امیدواری کرد تا شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ شرایط خوبی را برای عقد قرار داد با معلولان بهزیستی فراهم کند.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد