مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

تحصیل 16 هزار معلول در ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه سازمان تلاش می‌کند خدمات گسترده‌ای را در حوزه‌های مختلف به مددجویان و معلولان ارائه کند، گفت‌: هم‌اکنون ۱۶ هزار معلول در مقاطع کارشناسی و بالاترتحصیل می‌کنند.

همایون هاشمی در جشنواره علی اکبر(ع) ویژه معلولان (جوانان دارای توانایی‌های خاص) که در تالار زیتون برگزار شد، اظهار داشت: با تشکیل این جشنواره شاهد تحولات خوبی در بین معلولان و نخبگان هستیم.



وی تصریح کرد: دولت نهم و دهم در سال‌های اخیر توجهات ویژه‌ای را به معلولان و مددجویان بهزیستی داشته‌اند و خدمات خوبی به این جامعه ارائه شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از روزی که در بهزیستی به عنوان مددکار توفیق خدمتگزاری پیدا کردم ضعف بزرگی را در سازمان شاهد بودم و آرزو برگزاری چنین جشنواره‌هایی با این عنوان‌ها برگزار شود.



رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: خوشبختانه این اتفاق هم‌اکنون رخ داده است و بنده دست‌بوس تک تک معلولان هستم و افتخار می‌کنم خدمتگزار این جامعه (بهزیستی) هستم.

هاشمی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که این شرایط در کشور بوجود آمده و توانسته‌ایم قدم به قدم و گام به گام خدمات بهتری را به جامعه هدف بهزیستی داشته باشیم.



وی گفت:‌هم‌اکنون 16 هزار معلول در کشور در مقاطع کارشناسی تحصیل می‌کنند و این درحالی است که ما دارای معلول دانشمند و استاد دانشگاه هستیم و در این زمینه نخبه‌های بسیاری داریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: هم‌اکنون کشور ما به عنوان یک کشور تولیدکننده علم و فرهنگ در حوزه معلولان است و حرف‌های بسیای را در این زمینه دارد.



هاشمی با اشاره به اقدامات انجام شده در این سازمان گفت:‌ راه‌اندازی بنیادهای پیشگیری یکی از اقدامات مؤثر سازمان بود ضمن اینکه در حال حاضر ما در میانه راه هستیم و باید بتوانیم با سعی و تلاش بیشتر پکیچ‌های کامل‌تری را در حوزه‌های مختلف مسکن، اشتغال و حمایت‌های اجتماعی ارائه کنیم.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 2 + ارسال نظر
Mr AZARAKHSH پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 04:11 ب.ظ HTTP://OTSBMU.BLOGFA.COM

سلام استاد!

خوشحال میشم که نظرتان را درمورد مطلب جدیدی که در وب ما نوشته شده بدانم

منتظرشما هستم
سپاس

لبحند زندگی جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://khorshidtabanarezoha.persianblog.ir

قطرات کوچک آب
دانه های کوچک شن
بنا می نهند اقیانوسی ژرف و سرزمینی دلپذیر را
ناچیز ترین محبتها
و کوچک ترین واژه های عشق
نمایان می کنند زمین را همچون بهشتی فراتر از آسمان

سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد