مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

اپلیکشن بینایی برای نابینایان

یک مبتکر دانمارکی اپلیکیشنی ابداع کرده است که به افراد نابینا در انجام وظایفی که نیاز به بینایی دارد کمک می کند. این اپلیکیشن که «چشمان من باش» (Be My Eyes) نام دارد، پیشرفته تر از اپلیکیشن آیفون به نام VoiceOver است.


 
 این اپلیکیشن افراد نابینا را از طریق یک گفت گوی زنده ویدیویی به یک یاور داوطلب بینا، متصل می کند. این یاور می تواند با استفاده از دوربین تعبیه شده در تلفن همراه فرد نابینا به سوال های وی پاسخ دهد و محیط پیرامون وی را بگردد. برای استفاده از این اپلیکیشن تنها لازم است که فرد نابینا این اپلیکیشن را باز کرده و درخواست کمک کند. این درخواست می تواند هر تقاضایی از تاریخ انقضای شیر گرفته تا جستجوی محیط اطراف خود باشد.
زمانی که کاربر نابینا درخواست کمک می کند یاور داوطلب مطلع شده و یک ارتباط زنده ویدیویی باز می شود. سپس یاور با استفاده از دوربین تعبیه شده در تلفن فرد نابینا می تواند هر چیزی که جلوی این تلفن قرار گرفته می شود را مشاهده کند و به سوال های فرد نابینا پاسخ دهد. این یاور حتی می تواند به افراد نابینا در جستجوی محیط پیرامون خود کمک کند. این اپلیکیشن اکنون تنها برای کاربران آیفون ۴S که سیستم عامل iOS ۷ دارد موجود است.
این اپلیکیشن برای استفاده با سیستم عامل اندرویدی در دست ساخت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد