مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

پنجمین کنفرانس اینترنتی توانبخشی در آسیب نخاعی

پنجمین کنفرانس اینترنتی توانبخشی در آسیب نخاعی، 29 اردیبهشت سال آینده توسط انجمن معلولان ضایعه نخاعی استان تهران برگزار خواهد گردید.


مهلت ارسال مقالات: 15 اردیبهشت 1393


سایت کنفرانس

ششمین همایش سراسری و اولین کنگره بین المللی استروک ایران

ششمین همایش سراسری و اولین کنگره بین المللی استروک ایران، 6 الی 8 آذرماه سال جاری با حمایت علمی سازمان جهانی استروک در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می گردد.


ارسال چکیده مقالات


سایت کنگره

تصمیم گیری

تحصیح یک تصمیم غلط بیشتر از گرفتن یک تصمیم صحیح زمان می برد


اسپنسر جانسون

طراحی و استفاده از فناوری های کمکی

کتاب طراحی و استفاده از فناوری های کمکی


" دانلود "


ارائه تسهیلات ویژه به سالمندان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: براساس آمار ۸۶ درصد سالمندان با فرزندان و خانواده‌های خود زندگی می‌کنند که این اتفاق مبارکی است. ضمن اینکه سازمان بهزیستی به سالمندان واجد شرایط تسهیلات ویژه‌ای را برای ساخت مسکن پرداخت می‌کند.

همایون هاشمی در نشست خبری خود با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور توجه ویژه‌ای را به رفاه اجتماعی و موضوعات مختلف در این حوزه دارد، اظهارداشت: قدم‌های موثری در سال‌های اخیر در حوزه رفاه اجتماعی برداشته شده است که بنا داریم این برنامه‌ها را توسعه بدهیم.   ادامه مطلب ...

قاشقی برای کمک به غذا خوردن بیماران مبتلا به پارکینسون

آیا عضوی از خانواده شما مبتلا به رعشه شدید یا پارکینسون است؟ در کنار همه رنج‌ها، یک نکته دردآور این است که چنین فردی حتی دیگر نمی‌تواند خودش غذا بخورد و ار فرط لرزش دست‌ها، لقمه غذا به دهان نرسیده، بر روی سفره می‌ریزد.

در آمریکا برآورد می‌شود که ۱۰ میلیون بیماری مبتلا به رعشه اساسی (Essential tremor)  و ۲ میلیون بیمار مبتلا به پارکینسون وجود داشته باشند. 

ادامه مطلب ...