مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

توانبخشی جامع ضایعه نخاعی

کتاب توانبخشی جامع ضایعه نخاعی، از انتشارات سازمان بهزیستی کشور:


" دانلود قسمت 1 "


" دانلود قسمت 2 "


همایش کشوری رویکردهای نوین علوم توانبخشی در اختلالات حرکتی

همایش کشوری رویکردهای نوین علوم توانبخشی در اختلالات حرکتی، 11 الی 13 اسفند ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشگی اصفهان برگزار خواهد شد.


مهلت ارسال مقالات: 30 آبان 1389


" سایت همایش "



قدرت اراده

The doors are open for only those who believe in themselves

 

cid:1.1025815369@web54408.mail.yahoo.com
ادامه مطلب ...

دستورالعمل تأسیس، اداره و انحلال انواع مهد کودک

دستورالعمل تأسیس، اداره و انحلال انواع مهد کودک


" دانلود "


http://www.woodburysch.com/staff/userfiles/cmclaughlin/image/Kindergarten-Kids.jpg

موفقیت

حتی ساده‌ترین مردمان می‌توانند به دستاوردهای بسیاری نایل شوند به شرطی که مصمم باشند، تنبلی را کنار بگذارند و از خود کار بکشند. روزهای سخت را به عنوان روزهای خطر ننگرید بلکه آنها را فرصتهای نیکویی برای فراگیری به شمار آورید.

در سختی و در شکست انسان می‌تواند تولدی دیگر اما نیرومندتر پیدا کند. شوق فروتنانه و صادقانه برای ارزیابی کنش‌های خویش، کانون شکوفایی انسان قرار دارد.


کونوسوکی ماتسوشیتا

پرداخت 20 تا 80 درصد از شهریه دانشجویان معلول

رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: 11 هزار و 763 دانشجوی معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار دارند و شهریه آنها از 20 تا 80 درصد توسط این سازمان پرداخت می‌شود.

احمد اسفندیاری با اشاره به کمک هزینه تحصیلی که این دانشجویان دریافت می کنند گفت: دانشجویان معلولی که در دانشگاه های غیر دولتی تحصیل می کنند بر حسب نوع معلولیت و وضعیت مالی از 20 تا 80 درصد شهریه آنان پرداخت می شود.

ادامه مطلب ...

مراقبت های بهداشتی از سالمندان

کتاب مراقبت های بهداشتی از سالمندان، از انتشارات سازمان بهزیستی کشور:


" دانلود "


ثبت نام بیش از 150 هزار مددجو در طرح نهضت مسکن

بیش از150 هزار مددجوی سازمان بهزیستی در طرح مسکن ثبت نام کرده اند و در اغلب استان ها ساخت واحدهای مسکونی مددجویی آغاز شده است.

دکتر احمداسفندیاری گفت: با توجه به نام گذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال "همت مضاعف،کار مضاعف" تلاش می شود مشکلات خانواده بزرگ بهزیستی کاهش یابد و رفاه جامعه هدف افزایش چشمگیری پیدا کند.

ادامه مطلب ...

همیشه راهی هست

انسان های بزرگ در برابر مشکلاتشان یا راهی می یابند یا راهی می سازند


تمرکز بر توانمندسازی مددجویان

سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه با توانمندسازی مددجویان و معلولان وضعیت آنها بهتر می‌شود، گفت: برنامه‌ای برای افزایش مستمری مددجویان نداریم و به جای این کار به فکر توانمندسازی آنها هستیم.

احمد اسفندیاری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بهزیستی اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش است، اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها بسیاری از مشکلات مددجویان در زمینه‌های مختلف برطرف می‌شود.

ادامه مطلب ...

تغییر

تغییر را نمی توان مهار نمود،‌ ولی می توان از آن پیش افتاد


پیتر دراکر

دسترسی الکترونیک برای افراد کم توان

کتاب دسترسی الکترونیک برای افراد کم توان، از انتشارات سازمان بهزیستی کشور:


" دانلود "


 

اجرای نهضت تأمین شغل و کارآفرینی

سرپرست سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این سازمان، توانمندسازی جامعه هدف است، گفت: نهضت تأمین شغل و کارآفرینی مددجویان به زودی اجرا می‌شود.

احمد اسفندیاری در حاشیه برگزاری همایش هم‌اندیشی مدیران و معاونین ستادی و استانی سازمان بهزیستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دولت دهم 200 هزار واحد مسکونی ساخته و در اختیار معلولان و مددجویان سازمان بهزیستی با اولویت زنان سرپرست قرار می‌گیرد.

ادامه مطلب ...

اشتغال مددجویان، اولویت بعدی وزارت رفاه

وزیر رفاه و تأمین اجتماعی در جریان بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های سازمان بهزیستی استان تهران در شیرخوارگاه آمنه و در گفت‌وگو با رادیوی نمایشگاه، برخی از برنامه‌های وزارت رفاه در خصوص سازمان بهزیستی را تشریح کرد.

صادق محصولی همراه با سرپرست سازمان و مدیرکل بهزیستی استان تهران به نمایشگاه توانمندی‌های سازمان بهزیستی استان تهران در شیرخوارگاه آمنه رفت تا در سی امین سالگرد تاسیس سازمان از نزدیک عملکرد بخش‌های مختلف بهزیستی استان تهران و انجمن‌های مرتبط را مشاهده و در جریان توانمندی‌های این استان قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

کم توانی ذهنی

کتاب کم توانی ذهنی، از انتشارات سازمان بهزیستی کشور:


"دانلود "