مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

سال نو مبارک

سال نو مبارک


سالمندان و نیازهای تغذیه ای

سالمندی بنا به تعریف سازمان بهداشت جهانی عبور از مرز ۶۰ سالگی است در واقع سالمندی بخشی از روند طبیعی زندگی انسان محسوب می شود و گذشت زمان، بیماریهای جسمی، مشکلات روحی و شرایط محیطی عواملی است که در این روند موثر می باشد.

دستاوردهای توسعه مانند بهبود شرایط اقتصادی اجتماعی، ارتقاء وضعیت بهداشت، تغذیه، مسکن و پیشرفت دانش و فن آوری پزشکی از عوامل عمده افزایش امید به زندگی به شمار می آیند.

ادامه مطلب ...

مدیریت

در هر کاری که انجام می‌دهید قانون طلایی شماره یک مدیریت را بکار بندید: دیگران را به روشی مدیریت کنید که دوست دارید شما را به آن روش مدیریت کنند


Practice Golden-Rule 1 of Management in everything you do. Manage others the way you would like to be managed


برایان تریسی

غربالگری شنوایی

تست غربالگری، تست ساده‌ای است که توسط ادیولوژیست انجام می‌شود. این تست فقط چند دقیقه بطول می‌انجامد و هدف آن شناسایی کودکانی است که نیاز به ارزیابی بیشتر دارند تا وجود اٌفت شنوایی برای آنها معین شود. اما بخاطر اینکه مطمئن شوید، شنوایی کودک باید به شکل کامل مورد آزمایش قرار گیرد. غربالگری در حقیقت یک‌سری از خدماتی می‌باشد که شما نیاز دارید تا به سلامت کودک‌تان و انجام مراقبت‌های درست مطمئن شوید.

ادامه مطلب ...

رویکردهای نوین علوم توانبخشی در اختلالات حرکتی

نخستین همایش کشوری رویکردهای نوین علوم توانبخشی در اختلالات حرکتی، 11 الی 13 اسفند ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد. به همراه همکار خوبم جناب آقای غریب دو مقاله جهت ارائه داشتیم که خلاصه مقالات جهت دانلود موجوده:


"کاربرد پرسشنامه ها در ارزیابی اختلالات حرکتی کودکان"


"استراتژی ها و اهداف توانبخشی در کودکان مبتلا به فلج مغزی"

مناسب سازی 27 درصد کشور

مدیرکل دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور، گفت: تنها 27 درصد کشور مناسب‌سازی انجام شده است. ولی‌ا... نصر پیش از ظهر امروز در دومین همایش مناسب‌سازی در سالن غدیر استانداری گیلان وضعیت مناسب‌سازی در  کشور را مطلوب ندانست.
ادامه مطلب ...

سلامت تغذیه در افراد ضایعه نخاعی

کلیپ آموزشی سلامت تغذیه در افراد ضایعه نخاعی، از مرکز ضایعات نخاعی جانبازان:


" دانلود "


ظرفیت جدید برای بیمه درمان پایه و مکمل معلولان

معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور از پیش‌بینی ظرفیت جدیدی برای پوشش بیمه درمان پایه و مکمل معلولان در سال آینده خبرداد و تأکید کرد: سال آینده، عده‌ای از معلولان پشت نوبت تحت پوشش بیمه درمان پایه و مکمل قرار خواهند گرفت.

ادامه مطلب ...

حل مسئله

مسئله ای که خوب تشریح شود نصفش حل شده است


A problem well stated is a problem half solved


چارلز کترینگ

کاربرد رادیوگرافی در مطالعات پروتزی

دومین کنگره سراسری توانبخشی دانشجویی، 3 لغایت 5 اسفند ماه، در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد. به همراه همکار خوبم آقای مهندس فلاحیان مقاله ای با عنوان "کاربرد رادیوگرافی در مطالعات پروتزی" داشتیم، که خلاصه مقاله جهت دانلود موجوده:


" کاربرد رادیوگرافی در مطالعات پروتزی "


بازارچه خیریه نوروزی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد

بازارچه خیریه نوروزی مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، ۱۱ الی 13 اسفند ماه سال جاری در محل مجتمع برگزار خواهد شد.


آدرس: شهرک غرب، فاز 2 ، خیابان هرمزان ، خیابان پیروزان جنوبی ، شماره 74


http://raad-charity.org/uploads/images/asar%20ersal%20shode%20(mosabegheh%20poster%20esfand%2089)/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%86%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%8A-%D8%B1%D8%B9%D8%AF.jpg