مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

خواستن توانستن است

یه کلیپ بسیار جالب از توانایی فوق العاده دو انسان دارای نقص عملکرد

پیشنهاد می کنم دانلود کنین و ببینین

خواستن توانستن است 

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم شنبه 28 دی 1387 ساعت 09:15 ق.ظ http://doctor-koochooloo.blogsky.com

سلام آقا وحید. ویلاگ خوب و مفیدی داری. منو یاد خودم انداختی. یه روزی یک نفر به من رشته کار درمانی رو معرفی کرد. منم که اصلا نمیدونستم این رشته چیه اومدم تو گوگل سرچ کردم و یهو یه دنیای جدید به روم باز شد از رشته هایی که به معلولین ربط داره. واقعا افرادی که با این قشر در تماسند آدم های خیلی ویژه ای هستند. من اگر بزشکی قبول نمی شدم احتمالا به یکی از همین رشته ها می رفتم. رشته با ارزشی دارین . موفق باشین

عماد یزدانی شنبه 28 دی 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.tavana22.blogfa.com

سلام خوبید اقا وحید من به مشاوره شما شدیدا نیاز دارم من سال اخر فیزیوتراپی هستم می خوام برای ادامه تحصیل مدیریت امتحان بدم ممنونم اکه راهنماییم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد