مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

Jessica Cox

وقتی من این مطالب رو در مورد "Jessica Cox" خوندم فقط حیرت کردم. به قول خود جسیکا غیر ممکن غیر ممکنه(Nothing is Impossible).   

جسیکا مدرک روانشناسی داره، به کمک پاهاش می نویسه-ماشین می رونه-موهاشو شونه می کنه-در هر دقیقه هم 25 کلمه تایپ می کنه، در رشته تای کوان دو تا کمربند مشکی داره، گواهینامه ماشین و هواپیما بدون محدودیت داره. به نظر من اون همه چی داره. 

اگه میخواین عکس های بیشتری ازش ببینین به ادامه مطلب برین. 

 

  

 

  

  

 

 

  

   

  

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ساقی جیغ !!! یکشنبه 27 بهمن 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://aroomjighbezan.blogsky.com

قبلن راجع به این خانومه تو مجله ی ایده آل خونده بودم ...
ولی همه ی عکساشو ندیده بودم .
منم خیلی تعجب کردم ...
واقعن ارده ی بعضی ادما قابل تحسینه ...


مرسی که بهم سر زدی ...
موفق باشی ...

طه ضمیرپور دوشنبه 28 بهمن 1387 ساعت 09:18 ب.ظ http://aidsixsigma.blogfa.com/

با سلام دوست عزیز
وبلاگ خوب و مفیدی دارید. لینک وبلاگ در پیوندهای وبلاگ شش سیگما قرار گرفت.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد