مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

جامعه شناسی!

... در هر حرفه ای که هستید، نه اجازه دهید که به بدبینی های بی حاصل آلوده شوید، و نه بگذارید که بعضی لحظات تأسف بار، که برای هر ملتی پیش می آید، شما را به یأس و ناامیدی بکشاند. در آرامش حاکم بر آزمایشگاه ها و کتابخانه هایتان زندگی کنید. نخست از خود بپرسید: برای یادگیری و خودآموزی چه کرده ام؟ سپس همچنان که پیش می روید، بپرسید: من برای کشورم چه کرده ام؟ و این پرسش را آن قدر ادامه دهید تا به این احساس شادی بخش و هیجان انگیز برسید که شاید سهم کوچکی در پیشرفت و اعتلای بشریت داشته اید. اما هر پاداشی که زندگی به تلاش هایمان بدهد، یا ندهد، هنگامی که به پایان تلاش هایمان نزدیک می شویم، هر کداممان باید حق آن را داشته باشیم که با صدای بلند بگوییم: من آنچه در توان داشته ام انجام داده ام.

 

لوئی پاستور(1895-1822)

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

فرنوش پنج‌شنبه 13 فروردین 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

سارا خانم شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام رفیق
عالی بود.......ولی راستش ......عمل بهش یکم سخته.....لا اقل واسه من که در مورد خودم خیلی ظالم هستم.....
راستی عکس جدیدت خیلی مردونه تر به نظر میرسی.....قبلی متین تر بود........ولی این جسورانه تر ......منو ببخش ........خیلی صریح ادمها رو بیان میکنم همونطوری که به ذهنم میاد.......
طبیعت پشت سرت هم منو به یاد آبشار مارگون فارس میندازه..........
موفق و شاد باشی رفیق

فاطمه یکشنبه 30 فروردین 1388 ساعت 02:54 ب.ظ

خیلی ممنون از غلط املایی تو نوشته قبلیم معذرت می خوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد