مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

پژوهش کیفی در حوزه سلامت و علوم پزشکی

پژوهش کیفی در حوزه سلامت و علوم پزشکی

* تالیف: محمد شریعتی، علی دادگری

* انتشارات حیّان

* چاپ اوّل 1387

* قیمت 2900 تومان

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام من که خیلی دلم می خواد آپ کنم ولی تلفن اینترنتم فعلا قطع هستش وآفیس من۲۰۰۶.بابت پیام قبلی من که ناراحت نشدی

فاطمه پنج‌شنبه 22 مرداد 1388 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام چندبار می خواستم ازت یه سوال بپرسم که یادم رفت ولی حالا اگر یه بچه درسن ۱۰سالگی باشه و وقتی به دنیا اومد دست راستش تقریباتادو بند پایین تر از آرنج است یعنی کفدست وانگشت نداره راهی هست برای درمان البته پیش دکتر شهرام ناظریان ودکتر گوشه یا پوشه دقیق اسمش رو نمی دونم و دکتر دیانت رفته جواب جالب ندادند به نظر تو چیممکن از طریقهمون روش خانم مریم اسلامی جواب بد ه فعلا خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد