مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

اولین کنگره جراحی و توانبخشی دست

اولین کنگره جراحی و توانبخشی دست توسط انجمن جراحی دست ایران و همکاری مراکز آموزشی و پژوهشی، به میزبانی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در تاریخ 25 لغایت 27 آذرماه برگزار می گردد.

مهلت ارسال خلاصه مقالات: 1 آبان ماه

سایت کنگره

نظرات 3 + ارسال نظر


با سلام و عرض ادب
از سایت بسیار زیبای شما دیدن کردم
و از شما دعوت می کنم از سایت من دیدن فرمایید
و در صورت تمایل به تبادل لینک پس از قرار دادن لینک سایت من
(www.amin-sport.com)
به نام(جدیدترین سایت تحقیقات ومقالات ورزشی) در قسمت پیوندها از طریق سایت در قسمت نظرات به من اطلاع دهید که من هم لینک سایت زیبا و پر بینده شما را در قسمت لینک سایت قرار دهم


آدرس سایت: www.amin-sport.com


با تشکر

سلام دوست عزیز منمون از تبادل لینک منم شما و لینک کردم
به امید همکاری بیشتر
با عضو شدن در خبر نامه جدید ترین مقالات ورزشی در اختیار شما خواهد بود

نرگس جمعه 1 آبان 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://nargesa.blogfa.com/

سلام آقای راشدی عزیز
بخاطر فعالیتهاتون برای اطلاع رسانی به دوستان بهتون خسته نباشی میگم و براتون آرزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد