مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

تمرکز بر توانمندسازی مددجویان

سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه با توانمندسازی مددجویان و معلولان وضعیت آنها بهتر می‌شود، گفت: برنامه‌ای برای افزایش مستمری مددجویان نداریم و به جای این کار به فکر توانمندسازی آنها هستیم.

احمد اسفندیاری با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی سازمان بهزیستی اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان تحت پوشش است، اظهار داشت: با اجرای این طرح‌ها بسیاری از مشکلات مددجویان در زمینه‌های مختلف برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی در دولت نهم و دهم اقدامات مناسبی را برای مددجویان و معلولان انجام داده است که احداث واحدهای مسکونی و افزایش مستمری در این دوره چشمگیر بوده است.

اسفندیاری ادامه داد: مستمری مددجویان و معلولان همزمان با شروع شدن کار دولت نهم، چهار برابر افزایش پیدا کرده است که این موضوع در نوع خود بی‌نظیر بود.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: در کنار مستمری که به مددجویان و معلولان پرداخت می‌شود، خدمات جانبی دیگری از جمله پرداخت کمک‌ هزینه‌های تحصیلی، ازدواج و جهیزیه به آنها داده می‌شود که ارائه این خدمات کمک بزرگی به جامعه هدف سازمان است.

وی به برنامه‌های آینده سازمان بهزیستی اشاره کرد و گفت: احداث 200 هزار واحد مسکونی، توانمندسازی جامعه هدف، مناسب‌سازی شهرها و معابر و برگزاری همایش‌های مختلف از جمله برنامه‌های این سازمان است.

اسفندیاری بیان داشت: خدمات دولت نهم و دهم به سازمان بهزیستی قابل مقایسه با دولت‌های دیگر نیست ضمن اینکه در این دوره اعتبارات سازمان بهزیستی افزایش چشمگیری داشته است و دولت دهم سعی دارد در این دوره بهترین خدمت را به جامعه هدف سازمان بهزیستی ارائه کند.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور از واگذاری بیشتر واحدهای توانبخشی سازمان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: با این کار نوع خدمات و کیفیت آنها افزایش پیدا می‌کند.


منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 2 + ارسال نظر
samin چهارشنبه 13 مرداد 1389 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.nicepack.ir

سلام عزیزم وبلاگ بسیار زیبایی داری . منم مجموعه های آموزشی خوبی تو سایتم دارم . خواستی یه سر بزن . راستی من هر روز بهت سر میزنم . موفق باشی

لینک باکس مدیریت پنج‌شنبه 14 مرداد 1389 ساعت 12:09 ق.ظ http://www.modiriat-box.blogfa.com


مهلت 7روز شما در لینک باکس مدیریت به پایان رسیده است
میبایست کد لینک باکس را در وبلاگ خود قرار دهید

این لینک باکس مانند دیگر باکس ها نمیباشد
لینک باکس مدیریت میتواند به فواید وبلاگ/سایت در ارائه خدمات بهتر کمک کند زیرا این باکس کاملا تخصصی میباشد و جنبه ی عمومی ندارد یعنی هر کسی نمیتواند وبلاگ یا سایت خود را در آنجا لینک کند
هنگامی که شما لینک خود را در باکس ما قرار میدهید کمک بزرگی به افرادی که به دنبال سایت های مدیریتی برای تهیه تحقیقات ، پروژه ها و یا مقاله میگردند کرده اید
پس شما نیز در کسترش مدیریت سهیم باشید


کد را میتوانید از لینک باکس بردارید
www.modiriat-box.blogfa.com

با تشکر
لیتک باکس مدیریت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد