مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

یارانه مراکز بهزیستی در قالب بسته‌های حمایتی

سرپرست سازمان بهزیستی کشور، گفت: یارانه به بیماران روانی حتی از نوع مزمن تعلق می‌گیرد.

احمد اسفندیاری روز دوشنبه در بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری ها، افزود: یارانه ها ویژه مهجورین، افراد بی‌سرپرست، و کودکانی که در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور نگهداری می‌شوند نیز در قالب بسته‌های حمایتی تعریف شده و به تدریج اعلام می‌شود.

اسفندیاری با بیان اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها به معنای اجرای صحیح عدالت در جامعه است، گفت: این قانون به نفع تمام مردم جامعه به ویژه دو میلیون و ‪ ۷۰۰‬هزار نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی است که بیشتر از سایر اقشار از یارانه بهره مند می‌شوند.

این مقام مسوول در سازمان بهزیستی کشور، گفت: یارانه‌ها در سازمان بهزیستی به یکسری از خانوارهای تحت پوشش به صورت مستقیم و بر اساس شماره حساب ارایه شده به سازمان هدفمند کردن یارانه‌ها تعلق می‌گیرد.

به گفته اسفندیاری، یارانه مراکز خیریه و خصوصی تحت نظارت بهزیستی نیز در قالب بسته‌های حمایتی به آنها ابلاغ می‌شود.

اسفندیاری در مورد چینش غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات امسال نیز، گفت: توجه به غرفه‌های استان و شهرستان‌ها و اینکه آنها امسال در ابتدای نمایشگاه حضور دارند، بسیار ارزشمند است.


منبع: ‌سایت سازمان بهزیستی

نظرات 2 + ارسال نظر
جوادی جمعه 14 آبان 1389 ساعت 09:27 ق.ظ http://mrec.blogfa.com

سلام آقای راشدی
باید بدانید که در این زمینه ها حرف زیاد است و عمل کم.
یک افزایش یارانه که بعد از سه سال می خواهد اتفاق بیفتد را در چندین نوبت با فاصله اعلام می کنند طوری که بیننده یا شنونده ی خبر خیال می کند چند بار در یک سال یارانه ها اضافه شده ولی همان یک بار هم هنوز عملی نشده.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

سلام دوست عزیز با تشکر از شما در باب اطلاع رسانی به جامعه مدتی است که لینک شده اید در صورت امکان مارا با نام بچه های اتیسم استان خوزستان لینک کنید

سلام دوست عزیز
لینک خودتان را قرار نداده اید!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد