مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

استخدام سه درصد معلولان واجد شرایط در آموزش و پرورش

سرپرست سازمان بهزیستی کشور از جذب سه درصد معلولان واجد شرایط در آموزش و پرورش خبر داد. احمد اسفندیاری گفت: آموزش و پرورش سال گذشته از پذیرفتن یک هزار و 200 معلول پس از برگزاری آزمون استخدام 40 هزار معلم خودداری کرد در حالی که براساس مصوبه سال 1383 مجلس شورای اسلامی، دستگاه های دولتی موظف شدند سه درصد از نیروهای استخدامی خود را از بین معلولان جذب کنند.

وی به استخدام 40 هزار فرهنگی در آزمون سال گذشته وزارت آموزش وپرورش اشاره کرد و افزود: با پیگیری وزیر رفاه و تامین اجتماعی و همچنین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، سهمیه 3 درصد استخدام معلولان به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است.
اسفندیاری گفت: در این راستا با پیگیری های سازمان بهزیستی و معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری حدود 400 نفر از معلولان واجد شرایط برای استخدام به آموزش وپرورش معرفی شدند.

وی درباره استخدام 800 نفر باقی مانده معلولان برای جذب در آموزش و پرورش گفت: رایزنی برای استخدام و جذب بقیه معلولان در آموزش و پرورش ادامه دارد که استخدام آنان تقریبا صد درصد است.

اسفندیاری توضیح داد: در سال های 85 و 86 سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت، سهمیه های استخدامی معلولان را در اختیار سازمان بهزیستی قرار داد تا معلولان واجد شرایط استخدام، از طریق این سازمان معرفی شوند.

اکنون، یک میلیون و 800هزار معلول زیر پوشش سازمان بهزیستی هستند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد