مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال
مدیریت توانبخشی

مدیریت توانبخشی

پلی برای رسیدن به سالمندی موفق و فعال

راه‌اندازی و گسترش مراکز تخصصی توانبخشی سکته مغزی در کشور

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از راه‌ اندازی و گسترش مراکز تخصصی توانبخشی سکته مغزی و فلج مغزی در کشور خبر داد.
یحیی سخنگویی با اشاره به اینکه امسال افزایش مراکز حرفه‌ای توانبخشی روزانه در دستور کار سازمان قرار دارد، اظهار داشت: با تعاملی که با استانهای مختلف صورت گرفته است تا پایان سال تعداد این مراکز افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی امسال بنا دارد مراکز توانبخشی را در سطح کشور افزایش دهد و در این بخش این مراکز به صورت خصوصی و بدون یارانه دریافتی از سوی بهزیستی اداره خواهند شد.

سخنگویی خاطر نشان کرد: ایجاد مراکز توانبخشی شبانه‌روزی در دستور کار سازمان بهزیستی قرار ندارد و در این بخش اگر مشکلی حاد به وجود آید در برخی استانها آن هم به ندرت ایجاد مراکز توانبخشی شبانه‌روزی در دستور کار قرار می‌گیرد.


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در ادامه با اشاره به مستمری امسال معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: امسال افزایش مستمری در دستور کار قرار دارد و به زودی ما به ‌‌التفاوت مستمری معلولان در سال 91 به آنها پرداخت خواهد شد.


وی بیان داشت: امسال برنامه‌ریزی شده است تا مراکز توانبخشی سکته مغزی ، فلج مغزی و مراکز ضایع نخاعی افزایش یابد که در این بخش تعاملات خوبی بین استانها صورت گرفته است.



منبع: سایت سازمان بهزیستی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد